Help en ondersteuning

Veelgestelde vragen

    • Ik mis gegevens op de kaart, hoe kan dat?

De gegevens die op de kaart getoond worden zijn afkomstig van derde partijen.
Het kan dus voorkomen dat gegevens niet goed of niet weergegeven worden.
Hier hebben wij geen invloed op.

    • Ik heb een goed idee voor de app, wat nu?

Fijn dat je met ons mee wilt denken om de Waterwegen app beter te maken.
Je kunt je idee sturen naar info@near-it.nl of gebruik maken van het contactformulier.

    • Ik mis een schip uitgerust met AIS op de kaart, hoe komt dit?

De schepen die in de Waterwegen app zichtbaar zijn, zijn afkomstig van aishub.com.
Het kan voorkomen dat geen enkel station van aishub het schip opgepikt heeft.

    • Ik heb het basispakket/extrapakket gekocht, hoe zet ik dit over op mijn andere iOS apparaten?

Schakel iCloud in op uw iOS apparaat waarop u het basispakket heeft aangeschaft.
Open het aankopen scherm in de Waterwegen app.
Controleer of deze aangeeft: “Aangeschaft (Opgeslagen in iCloud)”

Schakel vervolgens iCloud in op uw iOS apparaat waarop u uw aankoop wilt overzetten.
Open het aankopen scherm in de Waterwegen app.
Druk op Herstel aankoop.
Uw aankoop wordt nu automatisch gedownload.

    • Ik heb het AIS pakket gekocht maar zie helemaal geen schepen, wat nu?

Ga naar in de Waterwegen app naar instellingen, schakel ‘Toon schepen’ in.
En schakel ‘Gebruik AIS ontvanger van Near IT’ uit indien deze aan staat.

    • Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Voor vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar info@near-it.nl.

Waterwegen © 2019